Şəkərsiz qidalanma

Şəkəri həyatından çıxarsan bunlar baş verəcək:

1. Daha xoşbəxt olacaqsan – Yüksək şəkər qəbulu narahatlığa və depressiyaya çıxarır. Organizmin streslə başa çıxa bilmək qabiliyyətini pozur, dopamin kimi əhval-ruhiyyəni artırıcı kimyəvi maddələrdən təmizləyir.

2. İmmun sisteminə yaxşılıq etmiş olacaqsan – Şəkər organizmin infeksiyalarla və xəstəliklərlə mübarizə etmə gücünü azaldır.

3. Diqqətin güclənəcək – Şəkər öyrənmə və yaddaş kimi zehni funksiyalara da təsir edir. Həmçinin stresi artıraraq diqqətimizi və bilik qabiliyyətlərinə də mənfi təsir göstərir.

4. Bağımlılıqdan azad olacaqsan – Şəkər bağımlılıq yaradır. Yedikcə bədən bir müddət sonra yenə tələb edir.

5. Dərin daha hamar və parlaq olacaq – Şəkər dərini hamar edən zülalları, kollajen və elastini zəifldir.

6. Daha rahat yatacaqsan – Şəkərin ən mənfi təsiri stress və narahatlıqdır. Şəkər qəbul etmədikdə gün içində daha enerjili olmaqla yanaşı, gecələr daha rahat yuxu yata bilərsiniz.

Bəs necə şəkərsiz qidalanmalı? Bu linkə klikləyərək pdf faylı yükləyib yeməməli olduğunuz qidaları görə bilərsiniz.

Bir cavab yazın

Sistemə daxil olmaq üçün məlumatlarınızı daxil edin və ya ikonlardan birinə tıklayın:

WordPress.com Loqosu

WordPress.com hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Google foto

Google hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Twitter rəsmi

Twitter hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Facebook fotosu

Facebook hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

%s qoşulma