İdmandan əvvəl nə yemək olar

İdmanın təsirini artırmaq üçün idmandan 2-3 saat əvvəl karbohidrat, zülal və yağla zəngin tam porsiya yemək yeyin 🍛.

Bəzən idmandan 2-3 saat öncə yemək alınmır. O zaman 1 saat öncə tez həzm olunan karbohidratı bol zülalı nisbətən az yemək seçməyə çalışın. Məsələn, meyvəli smuzi vəya qatıq ilə meyvə mükəmməl cütlük ola bilər🍌.

Yarım saat qalmış artıq bir şey yeməyi. Maye qəbulunu da unutmayın. Bədənimizin düzgün performansı üçün su vacibdir 💧

Yemək ideyaları üçün videoya nəzər salın.

Bir cavab yazın

Sistemə daxil olmaq üçün məlumatlarınızı daxil edin və ya ikonlardan birinə tıklayın:

WordPress.com Loqosu

WordPress.com hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Google foto

Google hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Twitter rəsmi

Twitter hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Facebook fotosu

Facebook hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

%s qoşulma